Складіть діалог за однією з наведених ситуацій, використавши в репліках різні форми позначення часу (по шість-вісім реплік від кожного учасника діалогу). Запишіть діалог, інсценізуйте його в класі.
Ситуації:
- організація зустрічі делегації ровесників з Канади у вашій школі;
- проведення спортивних змагань між вашою й сусідньою школою;
- планування випускного вечора.
Діалог планування випускного вечора.
О шостій я пропоную зустріч у класі, сказала Олена.
Підтримую слова Сергія, нагадаю, що фотосесія розпочнеться о чверть на сімнадцяту.
Олено, п'ять хвилин на шосту у нас буде конкурс «Підпис від вчителя до учня».
Згоден, Сергію, можна і в гру «Спогади дитинства» за двадцять сьома провести.
Олена, рівно рівно пів на восьму - ми зібрали клас, а чверть до восьмої - церемонія вручення сертифіката триватимедо дев'ятої години вечора.
Сергій, десять по двадцять другій вітаємо вчителя співом! тому!
За двадцять п'ять хвилин двадцять другої виконуємо випускний вальс.
Олена, після вальсу рівно о двадцять другій вручає квітку вчительці.
Сергій, батьки підготували для нас записку - вітаю, це буде о чверть на одинадцяту.
Олена, у мене є ескіз - дякую, покажу о пів на одинадцяту.
Згоден, Сергію, останнє: пропоную запуск ліхтариків чверть до дванадцятої.