Відповіді до § 14 вправа 6. Діалог планування випускного вечора







Складіть діалог за однією з наведених ситуацій, використавши в репліках різні форми позначення часу (по шість-вісім реплік від кожного учасника діалогу). Запишіть діалог, інсценізуйте його в класі.

Ситуації:

  • організація зустрічі делегації ровесників з Канади у вашій школі;
  • проведення спортивних змагань між вашою й сусідньою школою;
  • планування випускного вечора.

Діалог планування випускного вечора.

О шостій я пропоную зустріч у класі, сказала Олена.

Підтримую слова Сергія, нагадаю, що фотосесія розпочнеться о чверть на сімнадцяту.

Олено,  п'ять хвилин на шосту у нас буде конкурс «Підпис від вчителя до учня».

Згоден, Сергію, можна і в гру «Спогади дитинства» за двадцять сьома провести.

Олена, рівно рівно пів на восьму - ми зібрали клас, а чверть до восьмої - церемонія вручення сертифіката триватимедо дев'ятої години вечора.

Сергій, десять по двадцять другій вітаємо вчителя співом! тому!

За двадцять п'ять хвилин двадцять другої виконуємо випускний вальс.

Олена, після вальсу рівно о двадцять другій вручає квітку вчительці.

Сергій, батьки підготували для нас записку - вітаю, це буде о чверть на одинадцяту.

Олена, у мене є ескіз - дякую, покажу о пів на одинадцяту.

Згоден, Сергію, останнє: пропоную запуск ліхтариків чверть до дванадцятої.