Напишіть вільне есе про свою заповітну мрію.
Есе «Моя заповітна мрія»
«Людина без мрії — як соловей без голосу», — писав Михайло Стельмах. Я згоден з цим твердженням. Мрії - це те, заради чого ми живемо і що робить наше життя сенсом. У кожного є мрія. Неважливо, наскільки він великий чи маленький, він все одно займає важливе місце в житті. Вони дуже різні. Хтось мріє дослідити космос, знайти ліки від раку, досягти успіху в галузі, хтось мріє покататися на велосипеді, знайти кохання, побувати на Ейфелевій вежі тощо.
Що стосується мене, то у мене багато мрій і цілей. Але оскільки я зараз в одинадцятому класі, то зараз найголовніше – добре скласти іспит і вступити до хорошого університету. Це дуже важливий крок у моєму житті й від нього залежить моє майбутнє, тому я серйозно готуюся. Я вибрав три предмети, над якими працював більше за інші. Не сказав би, що складно, але на підготовку йде багато часу. Це було очевидно, тому що менш ніж за рік мені довелося вивчати щось незрозуміле і повторювати матеріал у кількох класах. Ще один важливий етап – вибір ВНЗ та викладачів. Чи сподобається цей навчальний заклад? Чи пошкодую я про обрану професію? Чи буде це корисно в майбутньому? Зрештою, ми живемо в епоху стрімкого розвитку науки. Багато професій вже залишилися в минулому, їх замінили машини. Тому необхідно уважно вивчити всю необхідну інформацію, пов'язану з даним видом питання.
Коли я був маленьким я обрав професію, яка мені подобалася. Відтоді я зробив один маленький крок на шляху до неї. У міру дорослішання вони стають дедалі впевненішими. Тепер я готовий зробити все можливе, і я дуже хочу, щоб я міг досягти її. Мрії тримають нас живими. Я хочу сказати іншим, що ви не повинні відмовлятися від своїх цілей. Життя любить наполегливість. Тож як би важко це не було, скільки б перешкод воно не готувало, ви досягнете своєї мрії. Це все лише питання часу.
Б. Перегляньте експрес-урок «Півтора раза, півтора рази чи півтора разу?» і законспектуйте його.
Олександр Авраменко надав урок української. Глядачка Галина Климович із Житомира запитала про правильність вживання сполуки «півтора, півтора раза». О. Авраменко дав чітку відповідь. Він зазначив, що з числами 2, 3, 4 - рази 5, 6 і більше - разів,з дробами - раза, для позначення часу - разу - останнього разу. Мета цього уроку – щоб Україна правильно говорила