ГДЗ відповіді до підручника з Природознавства в 5 класі, автори: О.Г. Ярошенко, В.М. Бойко. 2018 Нова програма
Допоможе зробити домашню роботу.
Для учнів та їх батьків.
- § 1. Значення природничо-наукових знань для людини. Науки, що вивчають природу.
- § 2. Джерела знань про природу
- § 3. Методи вивчення природи
- Станьте дослідниками природи
- § 4. Обладнання для вивчення природи
- Практичне завдання. Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових спостережень та дослідів
- § 5. Внесок видатних учених натуралістів у вивчення природи
- Навчальний проект "Жива і нежива природа навколо нас"
- § 6. Характеристики тіла, їх вимірювання
- Практична робота. Вимірювання маси та розмірів різних тіл
- § 7. Речовини. Фізичні властивості речовин
- § 8. Атоми й молекули
- § 9. Різноманітність речовин
- § 10. Чисті речовини і суміші
- § 11. Способи розділення сумішей
- Практичне заняття. Розділення сумішей фільтруванням
- § 12. Явища природи
- Станьте дослідниками природи. Проведіть спостереження за будь-яким явищем природи
- § 13. Різноманітність фізичних явищ
- § 14. Хімічні явища, їх ознаки
- Станьте дослідниками природи. Висушіть шкаралупу двох курячих яєць та подрібніть її
- § 15. Горіння. Повторюваність і взаємозв’язок явищ у природі
- § 16. Небо. Небесна сфера
- Станьте дослідниками природи. На бічну стінку картонної коробки нанесіть зображення зір одного із сузір’їв
- § 17. Зорі та сузір’я
- Практичне заняття. Визначення найвідоміших сузір'їв на карті зоряного неба
- Станьте дослідниками природи. Ознайомтеся з картою зоряного неба
- § 18. Загальна будова Сонячної системи
- Станьте дослідниками природи. Продовжіть спостереження за зоряним небом
- § 19. Всесвіт та його складові
- § 20. Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт
- § 22. Розміри Землі
- § 23. Внутрішня будова Землі
- § 24. Рухи Землі
- § 25. Розподіл сонячного світла і тепла на поверхні Землі
- § 26. Місяць — супутник Землі
- § 27. Способи зображення Землі
- § 28. Ґрунт
- § 29. Повітря — суміш газів
- § 30. Властивості повітря
- § 31. Вода на Землі
- § 32. Властивості води
- § 33. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
- § 34. Рослини і тварини
- § 35. Гриби і бактерії
- § 36. Отруйні рослини, тварини, гриби
- § 37. Визначення організмів за визначниками
- § 38. Чинники середовища життя на планеті Земля
- § 39. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
- § 40. Наземно-повітряне середовище життя організмів
- § 41. Водне середовище життя організмів
- § 42. Ґрунтове середовище життя організмів
- § 43. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування й угрупування організмів
- § 44. Екосистеми
- § 45. Людина — частина природи
- § 46. Екологічні проблеми та їх розв’язування
- § 47. Охорона природи. Червона книга
- § 48. Заповідники, заказники, національні парки
- Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості
- Практичне завдання. Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів
- Практичне заняття. Ознайомленням найпоширенішими й отруйними рослинами, тваринами і грибами своєї місцевості
- Практичне заняття. Знаходження географічних об'єктів на глобусі
- Практичне заняття. Знаходження географічних об'єктів на карті
- Практичне заняття. Знаходження географічних об'єктів на карті
- Станьте дослідниками природи. Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння
- Станьте дослідниками природи. Дослідіть вплив температури
- Станьте дослідниками природи. Зразки гірських порід і мінералів
- Станьте дослідниками природи. Налийте у склянку 100 мілілітрів води
- Станьте дослідниками природи. Проведіть екскурсію в околицях школи
- Станьте дослідниками природи. Після теплого нічного дощу придивіться до відкритої ділянки ґрунту
- Станьте дослідниками природи. Проведіть доступне для вас спостереження за організмами водного середовища
- Тестові завдання до розділу 1
- Тестові завдання до розділу 3. Тема 1
- Станьте дослідниками природи. Проведіть спостереження за домашньою твариною
- Тестові завдання до розділу 2
- Тестові завдання до розділу 3. Тема 2