Марк Твен. Пригоди Тома Соєра 1-5 розділ (сторінка 186)







1. Перечитайте початок розділу «Чудовий маляр». Як у ньому передано життєрадісний, світлий настрій літнього ранку? Прочитайте відповідні рядки твору.

«Ранок видався ясний і свіжий. Життя вирувало. Кожне серце співало, а якщо серце було ще й молоде, то з уст зривалася пісня. В усіх людей усміхнені лиця, усі йшли весело. Цвіли акації, наповнюючи п'янким запахом повітря.» Усе, природа, люди раділи цього ранку, бо це було літо та й ще субота.

2. З яким почуттям Том узявся до роботи? Чому?

Він брався до роботи з важким тягарем на душі, глибоко сумуючи. "Життя здавалося йому безглуздим, а існування - важким тягарем".

3. Як героєві вдалося залучити до побілки паркана інших дітлахів? Який «великий закон», що керує вчинками людей, він відкрив? Прочитайте відповідні рядки.

Він прикинувся що насолоджується цією роботою, що її доручили саме йому і він не може її передати комусь іншому, оскільки вона унікальна та творча. Згідно з законом, "коли хлопчик або дорослий прагне чогось, то це не повинно бути легко досяжним".

4. Які ситуації чи деталі розділу «Чудовий маляр» вас розсмішили? Чому?

Том переконав хлопчиків, що ця робота є дуже складною та творчою, поводячись з ними відповідним чином. Він розповів їм, що це завдання не під силу зробити комусь іншому, окрім нього, і що тільки тітка Полі доручила йому цю справу. Розсмішили деталі як він поводився коли красив паркан (начебто справжній художник).