УРОК 11


УРОК 11 Дата: ___________

Тема: Мої іграшки.

Мета: повторити і закріпити матеріал попереднього уроку; ввести назви іграшок: a car, a cat, a kite, a frog; практикувати учнів в їх вживанні; удосконалювати навички будувати речення за допомогою структур I have got …/ This is ..; ознайомити учнів з новиви літерами Cc, Dd.

Розвивати увагу, мовну здогадку, навики каліграфічного письма та дрібну моторику рук.

Виховувати комунікативність (вміння працювати в команді), формувати доброзичливість, толерантність.

Обладнання: тематичні малюнки, картки літер, робочі зошити.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична розминка

- Одного разу у Mr Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки: [vi: - vi: - vi:] . Mr Tongue вирішив зробити зарядку. Спочатку він покректав трішки: [k –k – k] , потім легенько підстрибнув [t – t – t], потім трохи сильніше: [d – d – d]. Далі він виглянув у двір і уважно оглянув зовні вхідні двері (язик рухається по зовнішній лінії губ). Ще раз послухав, як співають пташки, і побіг купатися.

б) мовна розминка

- Repeat after me.

Balls and dolls

Dolls and balls

I have got

Many toys.

- Repeat altogether.

-OK. Tell me, please what names of toys do you hear in this rhyme.

3. Повторення раніше вивченого.

а) самостійна робота

- You have two minutes to do the task. Match and say.

A a [ b]

B b [ ]

б) робота з малюнками

- I’ll name the picture if you agree with me you’ll write down “+” in your copybooks, if you don’t agree you’ll write down “-“.

- Let’s start.

It is a bird. (+)

It is a dog. (-)

It is a doll. (-)

It is a ball. (+)

It is a teddy – bear. (-)

It is an apple. (+)

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

- At our lesson today we’ll continue to speak about the toys and learn two letters of English Alphabet. You also can make up sentences with grammar structures: I have got/ this is.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Введення нових ЛО.

а) семантизація слів

- Look at the picture and listen to me.

[a:] – a car – is a car. It is a car. I have got a car.

(аналогічно a cat, a kite, a frog)

б) фонетичне опрацювання

с) гра «Вкажи..»

д) гра «Назви картинку»

- I’ll show you a picture and you must name it.

And you also say what toys have you got at home.

f) фізхвилинка «Teddy – bear»

2. Вивчення вірша.

- ex. 1b, p.24

Unknown words:

Park – парк sky - небо

Mat - килимок log – болото

(учні повторюють вірш за вчителем)

3. Ознайомлення з новими літерами.

а) введення літер

С – is for cat, come, clock

[k] – c

Hey, diddle, diddle,

Play little fiddle.

Niddle-naddle, naddle – niddle

Play, little fiddle.

[d] – d

б) письмо літер в повітрі.

в) письмо літер в друкованому зошиті

г) робота з карткою

- Match, colour and say.

(WB ex1, p.19)

4. Читання слів.

- впр.5, с.25

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Підсумок уроку.

- Say what letters did you learn at our lesson?

- What does it mean the words “a kite”, “a frog”, “ a car” in Ukrainian.