Поміркуй над прочитаним (сторінка 62)







1.    Яку картину світу змальовує поет? Відповідаючи, посилайся на текст.

Поет змальовує світ що втілює єдність природи та людини «Навчися лісової мови».

2.    Прочитай рядки, які відтворюють пейзаж. Що привертає увагу поета? Засобами словесного малювання опиши цю картину.

«Виходить місяць до діброви писать елегії на пнях. Струмки полощуть срібло тиші, в росі купається трава.» Місячний світ у лісі, на траві роса, струмки срібляться в місячному світлі

3.    Чи йдеться у вірші докладно про ліс? На чому автор більше зосереджується — на його описі чи на переживаннях, які він викликав?
Ліс описується в декількох строках, все інше про переживання поета від лісу.

4.    Чому автор вживає у вірші окличні речення? Прочитай ці рядки.
Тому, що ці окличні речення - це заклик автора до читача. Він просить нас навчитися бачити ліс, слухати його.

5.    Який настрій викликає в тебе зображена картина? Які слова допомогли тобі її уявити?
Заспокійливий настрій тиші, місячного світла на пнях та струмках, «срібло тиші»