Перевірте себе (сторінка 79)







1. Складіть запитання до тексту параграфа, починаючи кожне такими словами: Коли? Що? Хто?Де? Звідки ми можемо дізнатися про? Чому? Як? Який результат ? Запропонуйте свої запитання в класі.

  • Коли ви можете розглядати припинення конфлікту?
  • Що таке толерантність?
  • Хто представляє права дітей?
  • Де забезпечені права дітей?
  • Де ми можемо дізнатися про права дитини?
  • Чому конфлікти можуть бути хорошими?
  • Як українська держава захищає права дітей?
  • Який результат прийняття Конвенції ООН про права дитини?

2. Доберіть вирази, близькі за значенням до слів «дискримінація», «конфлікт».

  • війна,
  • ненависть,
  • приниження,
  • нетерпимість,
  • утиски,
  • непорозуміння.

3. Чим небезпечні конфлікти?
Конфлікти небезпечні нездатністю досягти згоди між їх учасниками та ескалацією до стану війни та масових порушень основних прав людини.