1. Складіть запитання до тексту параграфа, починаючи кожне такими словами: Коли? Що? Хто?Де? Звідки ми можемо дізнатися про? Чому? Як? Який результат ? Запропонуйте свої запитання в класі.
- Коли ви можете розглядати припинення конфлікту?
- Що таке толерантність?
- Хто представляє права дітей?
- Де забезпечені права дітей?
- Де ми можемо дізнатися про права дитини?
- Чому конфлікти можуть бути хорошими?
- Як українська держава захищає права дітей?
- Який результат прийняття Конвенції ООН про права дитини?
2. Доберіть вирази, близькі за значенням до слів «дискримінація», «конфлікт».
- війна,
- ненависть,
- приниження,
- нетерпимість,
- утиски,
- непорозуміння.
3. Чим небезпечні конфлікти?
Конфлікти небезпечні нездатністю досягти згоди між їх учасниками та ескалацією до стану війни та масових порушень основних прав людини.