Ульф Старк. Чи вмієш ти свистати, Юганно?







1. Чому Ульф і Берра вирішили шукати дідуся в притулку для людей похилого віку?

Ульф і Берра вирішили знайти свого дідуся в притулку для людей похилого віку, бо знали, що йому знадобилось притулкуватися після того, як його будинок було знесено, і він втратив роботу. Вони вважали, що притулок може бути місцем, де дідусь зможе знайти притулок.

2. Як хлопчики дбали про Нільса? Наведіть приклади з тексту.

Хлопчики дбали про Нільса, допомагаючи йому в різних ситуаціях. Вони принесли йому їжу, коли він забув свій гаманець, та допомогли йому знайти притулок на ніч у віддаленому селі.

3. А як Нільс дбав про них?

Нільс також допомагав хлопчикам, підбадьорював їх і вчив важливим життєвим урокам. Він розповів про своє життя, про дружбу та про значення турботи одне про одного.

4. Розкажіть життєву історію одного з героїв від його імені.

Розкажіть життєву історію одного з героїв з їхнього боку, вибравши персонажа. Виділіть ключові події, людей та досвіди, які відбулися на їхньому життєвому шляху.

5. Що кожен із персонажів отримав для себе завдяки спільному шляху? А що кожен із них подарував іншим (маємо на увазі не лише матеріальні подарунки)?

Кожен з персонажів отримав для себе дружбу та підтримку завдяки спільному досвіду. Вони навчилися допомагати одне одному та знаходити радість у спільному часі. Кожен з них подарував іншим свою увагу, любов та піклування.

6. Напишіть твір-роздум на тему «Як можна допомогти самотнім літнім людям?» (8—12 речень).

Старість може бути важким періодом у житті людини, особливо якщо вона стикається зі самотністю.

Але є багато способів, які можуть допомогти підтримати старішу людину і зробити її життя кращим. Один зі способів - це просто бути там, бути готовими послухати і поговорити з ними. Покажіть їм, що вони важливі, що їхні історії цікаві і що їхні думки мають значення.

Ще один спосіб - робити маленькі добрі справи, які можуть зробити їхній день кращим. Візьміть із собою квіти, зробіть маленький подарунок або приготуйте смачну страву.

Важливо також забезпечити їм доступ до необхідних послуг та ресурсів, таких як медична допомога, транспорт і соціальні програми.

Якщо у вас є можливість, то підтримуйте старіших людей у їхніх інтересах та захопленнях, допомагайте їм знаходити нові джерела задоволення і бути активними.

Важливо пам'ятати, що навіть найменші дії можуть мати великий вплив на старіших людей і допомогти їм відчути себе менш самотніми та більш підтриманими.

7. Знайдіть інтерв’ю на тему «Чарлі та шоколадна фабрика» та прочитайте його. Які думки письменника вам особисто сподобалися? Що вам видалося цікавим у його висловлюваннях про книжки?

Після прочитання інтерв’ю з Ульфом Старком мені сподобався його підхід до дитячої літератури. Він вважає, що книги можуть зацікавити дітей у читанні та розвивати їх уяву та віру в себе.

Також мені сподобалася його думка про те, що діти повинні бути активними учасниками у своєму розвитку, а книги можуть допомогти їм у цьому. Добра дитяча книга може змусити дитину задуматися, посміятися та відчути сильні емоції.

Щодо його висловлювань про книжки, мені сподобалося його підхід до спілкування з дітьми через літературу. Він вважає, що письменники повинні знаходити спільну мову з дітьми, а не нав’язувати свої дорослі погляди на них. Це підкреслює важливість відкритості та гумору у спілкуванні з дітьми.

8. З'ясуйте творчу історію шведської пісні «Чи вмієш ти свистіти, Юліано?». Прочитайте інші пісні, послухайте мелодію. Яку роль відіграє пісня в події? Які ідеї вона втілює?

Шведська пісня "Чи вмієш ти свистати, Йоганно?" є важливим елементом повісті, оскільки вона символізує дружбу, співпрацю та надію. Пісня допомагає з'єднувати персонажів, які разом співають її в різні моменти історії. Ця пісня втілює ідею того, що допомога та підтримка друзів завжди поруч, якщо вмієш "свистати" та викликати їх.

9. Придумай своє власне продовження історії "Чи вмієш ти свистіти, Йоханнесе?".

Продовження може включати подальше зміцнення дружби між Ульфом, Беррою та Нільсом. Можливо, вони зможуть знайти новий спосіб допомогти іншим самотнім літнім людям або змінити своє місцеве середовище, щоб покращити якість життя для всіх..

10. Підготуйте проект на тему "Як і з чого можна зробити повітряного змія". Намалюйте свого повітряного змія.

Завдання полягає у малюванні повітряного змія та розгляді можливих матеріалів для його створення. Ви можете використовувати папір, тканину, пластик та інші матеріали., палички, стрічки, клей та інші матеріали для створення власного унікального повітряного змія.

  1. Робота в парах "Різдвяна колекція". Оберіть 1-2 книжки, фільми або мультфільми про людяність, які можна подивитися на Різдво. Розкажіть про них та поясніть свій вибір.

Рекомендую книгу "Чудеса на кожен день" Р.Д. Вільяма, яка розповідає про маленького хлопчика, що допомагає людям знайти щастя в маленьких речах. Ця книга допоможе нам згадати про людяність та співпереживання під час святкування Різдва. Вона навчає нас дивитися на світ з позитивної сторони та вдячності за те, що маємо. Щодо фільмів, я рекомендую мультфільм "Секрет Різдва" (The Christmas Chronicles). Це захоплива історія про двох дітей, які випадково заважають Санта-Клаусу роздавати подарунки на Різдво, і разом вони мають виправну ситуацію. Цей мультфільм є водночас повчальним та потішним, він показує важливість сім'ї, дружби та людяності. Ці твори навчають нас турботі про інших та виявленні людяності у нашому житті. Це важливі цінності, які ми повинні пам'ятати під час святкування Різдва та будь-якого іншого часу року.

12. Які погані приклади ставлення до старих людей демонструє повість "Чи вмієш ти свистати, Юганно?”

У повісті "Чи вмієш ти свистати, Юганно?" Ульф Старк демонструє позитивні приклади ставлення до старих людей, показуючи, як важливо піклуватися про них, слухати їхні історії та проводити час разом з ними.

13. Як ви ставитеся до людей похилого віку? Що конкретно ви робите для них?

Я думаю, що люди похилого віку дуже мудрі та досвідчені. Вони пережили багато різних ситуацій у своєму житті, тому вони можуть навчити нас багато чому. Я поважаю їх за їхній досвід та знання. Конкретно для людей похилого віку я роблю таке:

  • Спілкуюся з ними та слухаю їхні історії.
  • Допомагаю їм з побутовими справами.
  • Висловлюю повагу та терпіння.
  • Намагаюся вчитися від них.

Таким чином я намагаюся показати людяність та повагу до людей похилого віку, бо вони заслуговують на нашу увагу та турботу.