Запитання Завдання Дослідження
1. Наведи приклади різної їжі, місць проживання та природних матеріалів для побудови осель, які визначають взаємозв'язки між живими організмами
- траву для зебр
- листя для гусениць
- м’ясо для левів
- дупла дерев для птахів
- нори для кролів
- морські рифи для риб
- гілки, листя та глину для побудови осель
2. Перетвори текст про взаємозв'язки між живими організмами у графічну кольорову схему. Доповни її власними прикладами
Графічна схема взаємозв’язків між живими організмами може бути представлена у вигляді кола. Кожен організм з’єднаний стрілкою з іншими організмами, які впливають на нього. Наприклад:
- рослина з’єднана з комахами, які запилюють її квіти
- комахи з’єднані з птахами, які полюють на них
3. Сонечко залюбки поїдає попелиць та павутинних кліщів. Назви декілька пристосувань цієї комахи до хижого способу життя
Сонечко має декілька пристосувань до хижого способу життя, зокрема:
- Гострі щелепи для захоплення та утримання здобичі.
- Великі, складні очі для виявлення рухомої здобичі.
- Швидкість та маневровість для полювання.
4. Змоделюй ситуацію «Якщо зникнуть сови, то як це вплине на мишей»
Якщо зникнуть сови, то кількість мишей збільшиться, оскільки сови є їхніми хижаками і контролюють їхню популяцію. Без сов, миші можуть швидко розмножуватися та спричиняти проблеми у сільському господарстві.
5. Створи проєкт «Портрет хижака», «Паразити в нашій домівці». Скористайся матеріалами за QR-кодами.
Тварини допомагають одне одному боротися з паразитами шляхом:
- взаємного очищення від кліщів та комах
- використання спеціальних рухів
- вироблення речовин, які відлякують паразитів