§36. Як земляни життя в Сонячній системі шукали







Згадай, як Місяць впливає на зміну клімату Землі.

Місяць впливає на зміну клімату Землі через свою гравітаційну силу. Він призводить до приливно-відпливних явищ, де під впливом тяжіння Місяця вода в океанах зміщується, що призводить до зміни рівнів води. Це може впливати на кліматичні умови, зокрема на температуру та погодні зміни.

Які з планет Сонячної системи належать до землеподібних?

Землеподібні планети в Сонячній системі включають Землю, Марс та Венеру. Ці планети мають схожі розміри та характеристики, такі як наявність атмосфери та можливість існування рідкої води.

Чим планети земної групи відрізняються від планет-гігантів?

Планети земної групи, такі як Земля, Марс та Венера, відрізняються від планет-гігантів, таких як Юпітер та Сатурн, своїми розмірами та структурою. Планети земної групи є меншими за розміром і мають тверду поверхню, в той час, як планети-гіганти мають значно більші розміри та складаються переважно з газових речовин.

Де у Сонячній системі міститься скупчення кометних ядер?

Скупчення кометних ядер у Сонячній системі знаходиться в області, відомій як Оортова хмара. Це велика область далеко за межами планет, де знаходяться комети, що рухаються по ексцентричних орбітах навколо Сонця. Оортова хмара вважається джерелом комет, які можуть випадково потрапити в Сонячну систему.

Перевіряємо себе

1. Укажи, від чого здебільшого залежить температура на планеті.

  • А від її відстані від Сонця,

2. Намалюй схематично Сонячну систему і вкажи розміщення зони життя
 Намалюй схематично Сонячну систему і вкажи розміщення зони життя

3. Чому з усіх планет Сонячної системи для створення колонії землян найчастіше розглядають Марс?

З Марсом пов'язується найбільша ймовірність створення колонії землян серед усіх планет Сонячної системи. Марс має деякі потенційні переваги для колонізації, такі як наявність води у вигляді льоду, атмосфери, що може бути використана для виробництва кисню, та геологічних ресурсів, які можуть бути використані для підтримки людського життя.

4. Продовж речення: Мені було цікаво...; У мене вийшло...; Сьогодні я дізнався/-лася ...

Продовж речення: Мені було цікаво дізнатися про зону життя в Сонячній системі та умови, необхідні для існування життя. У мене вийшло зрозуміти, що Земля є особливою планетою, оскільки має рідку воду і знаходиться в зоні життя. Сьогодні я дізнався/-лася, що на Марсі також є можливість існування життя, і саме тому він розглядається для майбутньої колонізації людиною.