§52. Як розвивати пам’ять та увагу







Пригадай, які є органи чуття та яке їхнє значення для людини

Органами чуття є зір, слух, нюх, смак, дотик. Вони дають людині інформацію про навколишній світ.

Який орган керує діяльністю організму? Яку він має будову та значення?

Це головний мозок. Він складається з півкуль, мозочка, стовбура. Керує усіма процесами в організмі

Поясни слова англійського письменника Семюела Джонсона

Пояснення слів Семюела Джонсона: щоб добре запам'ятовувати, потрібно вміти зосереджуватися, бути уважним до того, що запам'ятовуєш. Увага допомагає краще сприймати інформацію та закріплювати її в пам'яті.

Перевіряємо себе

1. Яке значення для людини має можливість накопичувати та використовувати індивідуальний життєвий досвід?

Здатність накопичувати та використовувати життєвий досвід дозволяє людині навчатися на власних помилках, уникати їх в майбутньому, приймати зважені рішення, розвиватися як особистість

2. Поясни висловлювання: «Можна дивитися і не бачити, можна слухати і не чути»

Це висловлювання означає, що людина може фізично сприймати щось очима чи вухами, але насправді не звертати на це уваги й не розуміти побачене чи почуте. Тобто бракує зосередженості, уваги

3. Напиши коротке есе «Моя пам’ять»

Ось мій варіант короткого есе "Моя пам'ять":

Моя пам'ять досить добра, але не ідеальна. Я запам'ятовую нову інформацію, тексти та цифри без особливих зусиль. Мені легко даються вивчення іноземних слів, історичних дат, географічних об'єктів. Проте іноді я забуваю домашнє завдання чи якісь дрібниці на кшталт ключів, чи окулярів.

Щоб покращити пам'ять, я стараюся бути уважнішим під час запам'ятовування, повторюю важливу інформацію кілька разів, веду щоденники та записи. Також корисно розв'язувати кросворди, головоломки, читати книжки - все це тренує мій мозок.

Загалом, моя пам'ять цілком нормальна для мого віку. Але я працюю над її вдосконаленням і сподіваюся, що згодом вона стане ще кращою.

4. Оціни свою роботу на уроці. Обери фразеологізм і поясни його.

Я працював старанно, тому обираю фразеологізм "Шевелити мізками". Це означає напружено думати, розмірковувати. Саме цим я і займався на уроці