§31. Урок-практикум. Побудова діаграми кількості опадів







Я розумію вислів Наполеона Гілла так:

Майстерність у будь-якій справі приходить лише з практикою, досвідом. Недостатньо просто прочитати книжки чи інструкції - потрібно багато практикуватися, щоб набути реальних навичок і досягти успіху. Теоретичні знання - це лише база, фундамент, а реальна майстерність формується саме в процесі практичної діяльності.

Перевіряємо себе

1. Назвіть види опадів, які найчастіше бувають у вашій місцевості. Розкажіть про їхнє виникнення

У моїй місцевості найчастіше бувають такі опади:

  • Дощ - утворюється з хмар, коли водяна пара конденсується навколо частинок пилу або крапельок води.
  • Сніг - кристалики льоду, що утворюються у хмарах при температурі нижче 0°C.
  • Мокрий сніг або змішані опади: це комбінація дощу і снігу, яка виникає, коли температура повітря на різних висотах різна.
  • Град - кульки льоду діаметром 5-10 мм, що випадають з грозових хмар.

2. Складіть пам’ятку «Правила поведінки під час грози»

Пам'ятка "Правила поведінки під час грози":

  • Не ховайтеся під високими деревами та стовпами.
  • Не стійте біля води та металевих предметів.
  • Сховайтеся в будівлі чи автомобілі.
  • Відійдіть від вікон та дверей.
  • Вимкніть електроприлади та витягніть штепселі з розеток.
  • Не розмовляйте по мобільному телефону.
  • Уникайте відкритих місцевостей.
  • Присядьте, обхопивши коліна руками й нахиливши голову.

3. Оцініть свою діяльність на уроці. Продовжте речення:

Було цікаво дізнатися про види опадів та прилади для їх вимірювання.

Ми сьогодні дізналися як правильно поводитися під час грози. У мене не виникло особливих труднощів. Тепер я можу розпізнавати різні види опадів та дотримуватися правил безпеки під час негоди.

Наступного разу я хочу на уроці дізнатися, чому буває райдуга та як вона утворюється.