1. Обери безпечні дії під час користування електроприладами.
- В користуватися лише справним електроприладом;
2. Укажи послідовність дій у разі затоплення помешкання.
- Знеструмити оселю (В)
- Перекрити вентилі труб, через які надходить вода в оселю (А)
- Повідомити батьків або інших дорослих про аварію (Б)
- Поставити відро або миску у місці, де протікає вода (Г)
- Замотати тканиною місце протікання в трубі (Д)
3. Установи відповідність між видами речовин та їхніми властивостями.
Легкозаймисті - Спалахують від незначного нагрівання, невеликого джерела вогню (ацетон, бензин, спирт).
Важкозаймисті - Загораються тільки від джерела сильного вогню (асфальтобетон, полімерні матеріали).
Негорючі - Не здатні займатися і горіти у звичайних умовах (бетон, червона цегла, мінеральна вата).
4. Прочитай ситуації та запропонуй, як можна протистояти виявам насильства.
А. Необхідно роз'яснити однокласникам, що глузування через фізичні вади є проявом жорстокості та цькування. Попросити вчителя провести бесіду про толерантність і повагу до людей з особливими потребами.
Б. Потрібно повідомити батькам або вчителям про ситуацію з погрозами та вимаганням. Не піддаватися на вимоги і не віддавати свої речі.
5. Поясни вислів: «Не обставини повинні управляти людиною, а людина обставинами».
Цей вислів означає, що людина повинна активно діяти й контролювати ситуацію, а не пасивно підкорятися обставинам. Необхідно брати на себе відповідальність і робити усвідомлений вибір, а не виправдовуватися зовнішніми чинниками.