§29. Застосовуємо знання щодня. Частина 3







1. Обери безпечні дії під час користування електроприладами.

  • В користуватися лише справним електроприладом;

2. Укажи послідовність дій у разі затоплення помешкання.

  1. Знеструмити оселю (В)
  2. Перекрити вентилі труб, через які надходить вода в оселю (А)
  3. Повідомити батьків або інших дорослих про аварію (Б)
  4. Поставити відро або миску у місці, де протікає вода (Г)
  5. Замотати тканиною місце протікання в трубі (Д)

3. Установи відповідність між видами речовин та їхніми властивостями.

Легкозаймисті - Спалахують від незначного нагрівання, невеликого джерела вогню (ацетон, бензин, спирт).

Важкозаймисті - Загораються тільки від джерела сильного вогню (асфальтобетон, полімерні матеріали).

Негорючі - Не здатні займатися і горіти у звичайних умовах (бетон, червона цегла, мінеральна вата).

4. Прочитай ситуації та запропонуй, як можна протистояти виявам насильства.

А. Необхідно роз'яснити однокласникам, що глузування через фізичні вади є проявом жорстокості та цькування. Попросити вчителя провести бесіду про толерантність і повагу до людей з особливими потребами.

Б. Потрібно повідомити батькам або вчителям про ситуацію з погрозами та вимаганням. Не піддаватися на вимоги і не віддавати свої речі.

5. Поясни вислів: «Не обставини повинні управляти людиною, а людина обставинами».

Цей вислів означає, що людина повинна активно діяти й контролювати ситуацію, а не пасивно підкорятися обставинам. Необхідно брати на себе відповідальність і робити усвідомлений вибір, а не виправдовуватися зовнішніми чинниками.