Відповіді до параграфа 11. Дотримання прав людини
- 1. Які прояви дискримінації ви помічали в щоденному житті? Чи стосувалися вони особисто вас?
- 2. Чому «мова ворожнечі» є надзвичайно небезпечною?
- 3. Чи вважаєте себе толерантною людиною? Наведіть приклади власної толерантної чи нетолерантної поведінки.
- 1. Розгляньте малюнок. Поміркуйте, чи можуть конфлікти бути корисними.
- 2. Чому війна є конфліктом?
- 3. Які приклади ефективного вирішення складних конфліктів вам відомі? Розкажіть про них.
- 1. З якого віку дитина може самостійно звернутися до суду для захисту своїх прав? Хто представляє інтереси дитини до досягнення нею цього віку?
- 2. Чому питанням захисту дітей приділяють велику увагу міжнародні організації?
- 1. Вправа «Сенкан». Спільно створіть сенкан «Права дитини», дібравши ще два прикметники, три дієслова, фразу-висновок із чотирьох слів, іменник-синонім чи слово-асоціацію до цієї теми.
- 2. Вправа «Приклади подолання конфліктів» (у парах). Пригадайте, які випадки конфліктів ви зустрічали в казках / мультфільмах / книгах. Проаналізуйте, як вдалося подолати конфлікт.
- Перевірте себе (сторінка 79)