§ 7. Навчайся успішно. Відповіді на сторінці 55







Виконай вправу для розвитку пам'яті. Розглянь малюнок, на якому зображено предмети, протягом хвилини. Закрий його і спробуй назвати предмети, зображені на ньому. Не вийшло? Спробуй уявно доторкнутися до кожного предмета. Назви предмети ще раз. Уявно розмісти кожний предмет на столі.

Треба уважно роздивитися, але не зациклюватися на конкретному предметі.

 

1. Назви типи сприйняття інформації.

  • візуальний (за допомогою зору)
  • аудіальний (за допомогою слуху)
  • тактильний (за допомогою дотиків, відчуттів)

2. Назви етапи активного слухання на уроці.

Пам'ятай етапи активного слухання:

  • Зосередження під час слухання нового матеріалу.
  • Розуміння нової інформації.
  • Запам'ятовування нових знань.

4. Склади план підготовки до контрольної роботи, врахувавши свій тип сприйняття інформації.

Перед контрольною роботою:

  • повтори теоретичний матеріал підручника, зверни особливу увагу на матеріал, який ти вважаєш складним для себе;
  • виконай тренувальні вправи, практичні роботи, розв'яжи приклади;
  • роби записи для повторення основного матеріалу;
  • користуйся не лише підручником, добирай інформацію з інших джерел;
  • звернись по допомогу, якщо не можеш впоратися самостійно;
  • обмеж роботу за комп'ютером та час перегляду телепередач;
  • роби перерви для відпочинку, не забувай робити фізкультхвилинки щогодини — це допоможе відновити працездатність;
  • налаштуй себе на позитивний результат;
  • найважливіший матеріал переглянь ввечері перед сном або вранці;
  • гарно відпочинь, достатньо виспись.

5. Поясни, де можна знайти додаткову інформацію, щоб краще вчитися.

В інтернеті, або в інших підручниках.