§ 4. Як виконати дослідження







Тобі до снаги (сторінка 33)

1. Назви один експеримент і два спостереження, виконані тобою, три способи фіксування результатів дослідження.

  • Експеримент — дослідив здатність кімнатних рослин пристосовуватися до життя на відкритому повітрі.
  • Спостереження - спостерігав за поведінкою тигра в таких місцях, як зоопарки. А маю досвід спостереження за поведінкою білок у людних місцях.
  • Спосіб фіксації результатів дослідження — записування, запам'ятовування, аналіз.

2. Уяви, що ти спостерігаєш за метеликами своєї місцевості. Склади план і спрогнозуй результати свого спостереження.

  1. Спочатку я піду з дому.
  2. Далі я почну розглядати метеликів, як вони поводяться в природі.
  3. Нарешті я запишу результати свого дослідження. Мої прогнози та спостереження будуть характеристиками певних видів метеликів, які мені вдалося помітити протягом певного періоду часу.

3. Однокласник висловив припущення, що металева і пластмасова ложки тонуть у воді. Сплануй і виконай експеримент, щоб перевірити припущення твого однокласника.

У моїх експериментах пластикова ложка не потонула б, оскільки її густина менше густини води, тоді як металева ложка потонула б.

4. Барви осені надихають на творчість художниць і художників, письменниць і письменників, композиторок і композиторів» Український художник Микола Глущенко відобразив осінні краєвиди у своїх картинах. Які враження вони справляють на тебе? Про що може дізнатися природодослідниця / природодослідник із цих картин? Як ти думаєш, чи можна вважати художника Миколу Глущенка природослідником?

Картини Миколи Глущенка мене вражають осіннім лісом та їх пейзажами. Природодослідник може захотіти поїхати на Володимирову гору. На мою думку, цього митця частково можна вважати природодослідником.