§ 11. Рух — це життя. Відповіді







1. За таблицею 3 визнач свою рухову активність протягом дня. Скільки часу в тебе триває:

Помірна - Швидка ходьба; прибирання оселі; допомога по господарству, гра на піаніно.

2. Обговори одержані дані з учителем.

У твоєму віці найкраще щотижня займатися фізичними вправами тричі на тиждень по 30-40 хв. Особливо корисна ранкова гімнастика, спортивні заняття, рухливі ігри. Завдяки інтенсивній руховій активності твоя фігура буде привабливою, стрункою.

Завдання

1. Що необхідно для нормального розвитку твого організму?

Достатня кількість руху і здорова їжа.

2. Що негативно впливає на фізичний розвиток підлітка?

Відсутність заняття спортом.

3. Наведи приклади корисної для тебе інтенсивної рухової активності.

Пробіжка зранку, зарядка.

4. Оціни свою рухову активність.

Вона помірна, не виснажлива, середина.

5. Які риси характеру формують заняття спортом та фізичними вправами?

Наполегливість, тому що такі люди ставлять перед собою ціль і йдуть до неї.

6. Чому небезпечна гіподинамія?

Гіподинамія (походить від грецьких слів, що означають «зниження» та «сила») — стан організму, спричинений недостатністю рухової активності.

За недостатності руху виникає гіподинамія. Вона стає причиною порушень розвитку скелета, втомлюваності, поганого сну.

7. Скільки часу на загартовування відведено в твоєму розпорядку дня?

Пів години.

8. Установи взаємозв’язок між руховою активністю і здоров’ям.

Потрібно чергувати інтенсивну рухову активність із низькою. Це покращує стан організму, зокрема зміцнює серце. У людини, яка достатньо рухається, хороша координація рухів і маса тіла відповідає віковій нормі. Рухова активність сприяє розвитку розумових здібностей, покращує настрій.