Психолого-педагогічна характеристика учня (шаблон)


Психолого-педагогічна характеристика учня 9 _____ класу «ЗОШ № ___» м _______ _______________ (ПІБ) _________ року народження,
навчається в __________«ЗОШ № ___» з ________ року.
Проживає за адресою: ______________________________.
Мати учня (ПІБ) працює ________________.
Батько (ПІБ) працює _______________.
З учнем у квартирі проживають, крім мами й тата ___________________ (хто, ПІБ, скільки їм років, де навчаються або працюють).

Житлово-побутові умови задовільні/хороші: (вказати, скільки у квартирі кімнат, чи є своя кімната, робоче і спальне місце, які ще предмети меблів і техніка знаходяться в кімнаті).

Батьки (не) цікавляться навчанням дитини, (не) відвідують батьківські збори. Мати (батько або батьки) завжди готова (не готова) до діалогу, любить і захищає дитину. (Ім'я дитини) психологічно (не) захищений в родині, (не) люблять його, (не) може розраховувати на моральну підтримку рідних. Мама (тато) з чуйністю (без інтересу) відноситься до індивідуальних проблем і особливостям підлітка, але не завжди (завжди) справляється з виниклими віковими проблемами. (ПІБ дитини) не завжди прислухається до думки бабусі.

Стан здоров'я (ПІБ дитини) задовільний (гарне). За медичними показниками фізичний розвиток відповідає нормі. Простудних захворювань піддається регулярно (не піддається), хворіє (вказати, якщо є, хронічні захворювання). Часто скаржиться на (що?) (Наприклад, головні болі й болі в області живота).

(ПІБ учня) володіє темпераментом _______ (холерика і т.д.), постійно відчуває потяг до нових вражень (або інше, в залежності від темпераменту). Хлопчик характеризується емоційною (не) стійкістю, (не) відрізняється демонстраційним типом поведінки. Коло спілкування у (ПІБ учня) дуже велике (маленьке). У школі спілкується (вказати, з ким - підлітками з різних класів і різних вікових груп, дітьми групою ризику, не спілкується ні з ким, обмежене коло спілкування). У класі (не) має (кілька) постійних друзів, (спілкується з усім класом добре і рівно). У класі (ПІБ) (не) люблять. Головним недоліком (ПІБ) можна назвати (вказати рису характеру). До чужої думки (не) прислухається, але (не) має своє власне. (Не) Має здібності до аналітики, (творчі здібності).

У шкільній діяльності більшою мірою (не) активний, іноді бере участь в класних заходах. Відносини з більшістю педагогів будуються на довірі / при спілкуванні з педагогами грубий і нечемним. (ПІБ) (не) грубий і (не) конфліктний. Найчастіше, в конфліктах з дорослими змовчить (буде до кінця доводити свою точку зору), але (іноді) зробить все одно по-своєму.

У класному колективі належить до числа лідерів (скритих лідерів, аутсайдерів), (не) вміє захопити своїми ідеями друзів (однокласників), друзі (однокласники) (не) зважають на його думкою. З дівчатками (не) грубий, намагається не конфліктувати (конфліктує постійно), допомагає в міру своїх сил (ігнорує інтереси інших). Бажана група спілкування - однолітки, які можуть чинити на нього як позитивне, так і негативний вплив. У спілкуванні намагається (створювати) уникати конфліктні ситуації, наполягає на своїй правоті / переводити їх в жарт.

(ПІБ) проявляє інтерес до предметів фізико-математичного циклу, (гуманітарного, / естетичного) (не) має гарну пам'ять і логічним мисленням. Цілком успішний, при бажанні, і в вивченні предметів інших циклів. (Однак не) Має в плані навчання хороші результати (погані), як (не) має стійку мотивацією, цілеспрямованість, терпіння. ПІБ (не) має яскраво виражених життєвих планів. Спортом (ПІБ) (не) захоплюється.

Дата _________________________

Директор (вказівка ​​установи): / _____________ / ПІБ

Класний керівник: / _____________ / ПІБ