​Перевір себе. Розділ 2. Відповіді







1. Що таке життєвий ритм людини? Відповідно до життєвого ритму, на яку годину в неділю ти заплануєш виконання домашнього завдання з математики?

Зразу після школи, після того як поїв.

2. Як ти розумієш вислів «організованість у навчанні»?

Те, що завжди все роблю вчасно, кожного разу зроблю домашнє завдання і так далі.

3. Назви правила організації робочого місця школяра. Розкажи і покажи, як ти їх додержуєшся, щоб не погіршити гостроту зору та мати гарну поставу.

Я тримаю все у чистоті, на столі нема нічого зайвого, все поскладано.

4. Які види пам’яті ти знаєш? Назви їх.

Довгострокову і короткострокова.

5. У 5-му класі не пізно починати розвивати пам’ять та увагу. Поясни свою думку.

Тому що у цей час дуже легко запам'ятовувати нові речі.

6. Як ти розвиваєш власну увагу та пам’ять?

Я вчу вірші.

7. Що означає для тебе «активно слухати»?

Вловлювати все необхідне.

8. Які емоції сприяють зміцненню здоров’я?

Радість, піднесення.

9. Як можна дізнатися про настрій людини? Від чого залежить настрій?

Частіше від міміки лиця, або по діях.

10. Кому потрібне співчуття?

Тим хто цього заслуговую.

11. Які риси притаманні милосердним людям?

Співчуття, милосердя.

12. Чи є серед твоїх знайомих милосердні люди? Чому ти вважаєш їх милосердними?

Так, вони завжди допоможуть, поспівчувають і вислухають тебе.

13. Поясни, чому до людей з інвалідністю слід ставитися толерантно.

Тому що вони такі самі люди, як і все.

14. Яку людину можна назвати добропорядною?

Та, що до всіх нормально ставиться.

15. У яких випадках слід твердо казати «Ні»?

Коли тебе до чогось змушують.

16. Чи подобається тобі, якщо дорослі ставляться до твоїх переживань толерантно, доброзичливо? Чому?

Так, це показує мені, що вони мене поважають.