Вибери правильні відповіді на запитання.
1. Які складові має здоров’я людини?
(а) фізичну; (б) психічну; (в) соціальну;
2. Чи безпечно переходити проїзну частину дороги навскоси?
(б) ні, бо це шлях по небезпечній ділянці;
3. Як обійти автобус, щоб перейти на інший бік вулиці?
(в) слід дочекатися, поки автобус поїде, пройти до переходу і перейти дорогу на зелений сигнал світлофора.
4. Як слід поводитися на зупинці громадського транспорту?
(а) не стояти близько до проїзної частини дороги;
5. Як слід поводитися в салоні громадського транспорту?
(г) пройти всередину салону, триматися міцно за поручень, поводитися чемно.
6. Як діяти пасажирові, якщо транспортний засіб потрапив у ДТП?
(б) швидко вийти із салону через двері або аварійний вихід; (в) надати допомогу тим, хто її потребує.
7. Продовж думку.
Найвищою цінністю людини є здоров'я.
Здоров'я - стан будь-якого живого організму, при якому він у цілому і всі його органи здатні повністю виконувати свої функції; відсутність недуги, хвороби.
8. Установи послідовність дій. Якщо ти потрапив/потрапила в небезпечну ситуацію, необхідно:
- 2 - а) оцінити ситуацію;
- 3 - б) виробити план дій;
- 4 - в) оцінити власні можливості;
- 1 - г) заспокоїтися;
- 5 - ґ) діяти і не втрачати надії.
9. Поясни, як ти розумієш основну формулу безпеки.
Передбачити - уникати - діяти.
Оцінити дану ситуацію, можливість уникнути, а також діяти, щоб її відвернути.
10. Установи відповідність (усно об'єднай у пари числа і букви).
Між дорожніми знаками та їхнім значенням.
- 11 - а) Напрямки руху по смугах
- 8 - б) Рух на велосипедах заборонено
- 2 - в) Залізничний переїзд без шлагбаума
- 5 - г) Їдальня
- 3 - ґ) Ремонтні роботи
- 7 - д) Туалет
- 4 - е) Надземний пішохідний перехід
- 6 - є) Медичний пункт
- 9 - ж) Доріжка для пішоходів
- 1 - з) Пішохідний перехід
- 10 - и) Інваліди
Між знаками метрополітену та їхнім значенням.
- 5 - а) Не бігати по ескалатору
- 4 - б) Не класти речі на поручні
- 2 - в) Не входити з морозивом
- 1 - г) Не перевозити велосипеди для дорослих
- 6 - ґ) Бути обережним при вході та виході з ескалатора
- 3 - д) Не підсовувати руку під рухомий поручень