Тема: Лінзи. Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз.
Мета: формувати знання учнів про лінзи, збільшення лінзи; навчити учнів виконувати геометричні побудови зображення предмета в лінзах;продовжити формувати вміння планувати і проводити спостереження, досліди, вимірювання, аналізувати отримані результати, розвивати творчі здібності учнів, прищеплювати навички інтелектуальної роботи;розкриття перспективи використання лінз та оптичних приладів у науці, техніці та побуті.
Тип уроку: комбінований
Прилади і матеріали: набір лінз,таблиці, фотоапарат, , модель ока,картки – завдання.
Демонстрація: опуклі й увігнуті лінзи, проходження світла крізь збиральну лінзу
Технологія: інтерактивне навчання.
Між предметні зв’язки: креслення, математика.
Форми і методи роботи:
- словесний ( бесіда, пояснення, розповідь);
- практичний ( побудова зображень);
- наочний ( демонстрація дослідів, використання таблиць);
- «Упізнай героя»,
- «Тест- контроль»,
- «Бліц опитування»,
- «Загадка», «Білі плями»,
- «П’ять речень»
11