Наведіть приклади класифікацій
Класифікація інформаційних технологій
за ступенем автоматизації: ручні, в яких опрацювання інформації виконує людина;
- автоматизовані, в яких частину функцій (підсистем) керування або опрацювання даних здійснюють автоматично, а частину людиною;
- автоматичні, в яких — усі функції керування й опрацювання даних здійснюють за допомогою технічних засобів без участі людини.
за масштабом використання:
- одиночні, які реалізовано, як правило, на автономному персональному комп'ютері без обов’язкового під’єднання до комп'ютерної мережі і які містять декілька простих складових із спільним інформаційним фондом;
- групові, які орієнтовано на колективне використання інформації і найчастіше побудовано на основі локальної комп’ютерної мережі; корпоративні, які орієнтовано на великі компанії з підтримкою територіально віддалених комп’ютерних інформаційних вузлів і мереж. Як правило, вони мають ієрархічну клієнт-серверну структуру зі спеціалізацією серверів; глобальні, які охоплюють територію держави чи континенту (наприклад, Інтернет).
за сферою призначення (предметною галуззю, вказано лише деякі):
- економічна (функція управління на підприємстві);
- медична;
- географічна;
- адміністративна;
- виробнича;
- навчальна;
- екологічна;
- криміналістична;
- військова;
за місцем діяльності:
- Наукові призначені для автоматизації діяльності науковців, аналізу статистичної інформації, керування експериментом; автоматизованого проєктування, призначені для автоматизації праці інженерів-проектувальників і розробників нової техніки чи технології. Вони допомагають здійснювати: розробку нових виробів і технологій їхнього виробництва; різноманітні інженерні розрахунки: визначення технічних параметрів виробів; видаткових норм — трудових, матеріальних, фінансових; створення графічної документації (креслень, схем, планувань); моделювання проектованих об’єктів; створення програм для верстатів з числовим програмним керуванням.
- Організаційного керування, призначені для автоматизації функції адміністративного (управлінського) персоналу промислових підприємств і непромислових об’єктів(банків, бірж, страхових компаній, готелів тощо) та окремими офісами (філіями); керування технологічними процесами, призначені для автоматизації різноманітних технологічних процесів (гнучкі виробничі процеси, металургія, енергетика тощо).