8.3. Опрацювання векторних графічних зображень







1. Що таке крива Безьє?

Крива Безьє - параметрично задана крива, яка використовується в комп’ютерній графіці та суміжних областях. Узагальнення кривих Безьє на вищі розмірності називаються поверхнями Безьє, якою є трикутник Безьє в окремому випадку.

2. Скільки і яких елементів має найпростіша крива Безьє?

Крива Безьє мас три види: лінійні криві, квадратичні криві, кубічні криві.

3. Як змінити форму кривої Безьє?

Щоб змінити напрямок кривої Безьє потрібно:

  • Вибрати потрібний вузол
  • Вибрати маркер керування
  • Перетягнути маркер у потрібну точку, прослідковуючи зміну її форми

4. Які стандартні форми вузлів кривих Безьє використовуються у графічному редакторі Draw?

У редакторі Draw використовується три стандартні види вузлів: кутовий вузол, симетричний перехід і плавний перехід.

5. Як установити певний стандартний вид вузла кривої Безьє у графічному редакторі Draw?

Для встановлення вузла певного стандартного виду слід:

  1. Вибрати потрібну криву.
  2. Вибрати кнопку Зміна точок на панелі інструментів Стандартна.
  3. Вибрати потрібний вузол.
  4. Вибрати на панелі інструментів Змін геометрії кнопку, що відповідає одному зі стандартних видів вузлів: кутовий вузол, плавний перехід, симетричний перехід.

7. Як уставити до малюнка у векторному редакторі Draw ламані лінії та багатокутники?

Ламані лінії та багатокутники вставляються до малюнка аналогічно до подібних операцій у Paint або під час роботи з графічними об'єктами в офісних програмах.

8. Як уставити до малюнка у векторному редакторі Draw фрагменти тексту? Як установити значення їх властивостей?

Для встановлення тесту потрібно:

  1. Вибрати кнопку Текстове поле на панелі інструментів Стандартна.
  2. Вибрати місце на сторінці та намалювати прямокутник для текстового поля.
  3. Увести, відредагувати та відформатувати текст.

9. Чим відрізняється робота з фрагментами тексту у векторному редакторі Draw від роботи з ними в редакторі презентацій?

Особливістю роботи з текстом у Draw є можливість перетворити його на векторні об’єкти, які можна буде редагувати так, як і інші графічні об’єкти.