10. Який алгоритм побудови зображення з графічних примітивів? Назвіть кроки цього алгоритму.


Алгоритм малювання фігур

  1. Відкрити на панелі Малювання у списку Автофігури потрібну групу інструментів.
  2. Вибрати у наведеному переліку інструмент малювання потрібної фігури.
  3. Зафіксувати початкову точку малювання фігури натисканням лівої кнопки миші.
  4. Перемістити вказівник у кінцеву точку малювання фігури, утримуючи натиснутою ліву кнопку миші.

Зауваження:

  1. Щоб створити фігури правильної форми (круг, квадрат) потрібно під час малювання овалу або прямокутника утримувати натиснутою клавішу Shift.
  2. Утримання клавіші Shift під час побудови ліній та стрілок обмежує кут нахилу величинами, кратними 15°.
  3. Малювання графічних примітивів при натиснутій клавіші Ctrl здійснюється від центра фігури, що малюється.
  4. Для послідовного малювання кількох фігур одного типу, потрібно кнопку малювання відповідної фігури на панелі Малювання вибрати подвійним кліком. Після того, як потрібна кількість фігур намальована, кнопку на панелі Малювання необхідно вибрати повторно або натиснути Esc.
  5. Створити наступні об’єкти та встановити значення їх властивостей.
  6. Згрупувати об’єкти.